آلبوم گلیچ مود چه مودی داشت؟

(برای پیدا کردن یه عنوان درست حسابی برای این پست پاره شدم..به روم نیارید..)

 

راستش، قصد داشتم این پست که درواقع تحلیل من از آهنگاست(+اندکی سناریو سازی) رو همون بلافاصله بعد انتشار آلبوم بزارم ولی دلم نخواست اسپویل شید و از اونجایی که فکر می‌کنم الان همتون گوش داده باشین آلبومو، پاشدم که بزارمشون:>

اضافه کنم که درموردشون تبعیض قائل شدم، مورد علاقه های خودمو بیشتر درموردشون حرف زدم- دوست داشتم اصن

 

Fire Alarm

سبک انسیتی دریم همیشه پر انرژی بوده پس وقتی فایر آلارم وایب اینو می‌ده که دلت بخواد به یه جایی حمله کنی نمی‌شه تعجب کرد. من که دوستش داشتم، مخصوصا پارت های رپش رو. همچنین باید بگم ریتم اعتیاد آوری داره-به شدت-

یه جورایی وایب وقتاییو می‌ده که منتظر یه اتفاق خاصی و وقتی بلاخره باهاش مواجه می‌شی، همونطور که انتظار داشتی ریکشن نشون می‌دی.

 

Glitch Mode

آهنگی که جنو، جیسونگ و جمین پشت سر هم پارت داشته باشن رو باید پرستید. گلیچ مود واقعا چیزی بود که بار اول اصلا ازش خوشت نمی‌آد ولی بعد از مدتی نمی‌تونی دست از گوش دادن بهش برداری. کورسش واقعا قشنگ بود کلا با کورسای انسیتی دریم که همشون باهم بخونن خیلی حال می‌کنم و آره کاملا مناسب تایتل بودن ساخته شده بود. و می‌دونم که همتون روی نئو کالچر تکنولوژیش کراش زدید.^^

 

Arcade

چی می‌شه گفت؟ مگه می‌شه آهنگی در عین پرانرژی بودن آرامش بخش هم باشه؟ صدای هچان رو توی این آهنگ عمیقا می‌پرستم، و حس می‌کنم نمی‌تونم دست از تکرار کردن ریتمش بردارم، علاوه بر ووکال بی نظیر اعضا رپ مارک و جنو هم قابل توجهه، کلا چیز عجیبی بود این آهنگ.

 

It's Yours

یادمه یکی از دوستام بهم گفته بود آهنگ شاهکار از شروعش هم مشخصه که شاهکاره و این مسئله توی ایتز یورز کاملا صدق می‌کنه. ملایمت و زیبایی این آهنگ به حدیه که می‌تونم سالها رو باهاش بگذرونم. (کراشم شد ولم کنین)

آخه واقعا نمی‌دونم چی بگم. مثلا با دوست صمیمیت توی خونه نشستین و دارین بیسکوئیت و بستنی می‌خورین و به کوچیکترین چیزا می‌خندین، و بعد یه فیلم پلی می‌کنین که قبلا بارها باهم دیدینش و تمام دیالوگ هاش رو از حفظین و درحالی که روی زمین ولو می‌شین و می‌خندین به این فکر می‌کنین که تمام این لحظه ها فقط و فقط مال خودتون می‌مونه، حتی اگه یه روز دیگه کنار هم نباشین، بازهم این خاطره ها فقط مال خودتونه.

 

Teddy Bear

تدی بر وایب وقتاییو می‌ده که با یه دوست قدیمی بعد از مدت‌ها کنار هم می‌شینین و از بچگیاتون حرف می‌زنین. از وقتایی که افکارتون به آخرین تیکه کیک ختم می‌شد، وقتایی که پر از حس خوب بودن و می‌دونین چی حسشو بیشتر می‌کنه؟ وقتی که شمادوتا، بعد از مدتها که ازهم جدا بودین بهم می‌رسین یا بعد از اوقاتی که درمورد هم اشتباه فکر می‌کردین و رابطه دوستیتون سوخته بود و به جز یه مشت صفحه توی دفترچه خاطراتتون چیزی ازش نمونده بود..

آهنگش کاملا فیت رنجونه، صداشو عمیقا توی این آهنگ می‌پرستم.

 

Replay

همیشه دو سه تا ترک اول آلبومای انسیتی حسابی وایب پارتی و قر داره، بعد که به آخرا نزدیک می‌شیم وایبشون آروم تر و ملایم تر می‌شه. اگه قرار باشه بگم این ترک مال کدوم عضوه صد درصد جیسونگ تنها کاندیدشه. یکم وایب هلو فیوچر رو داره، و واقعا ناخوداگاه موقع شنیدنش لبخند می‌زنی.

 

Saturday Drip

و می‌رسیم به آهنگی که از هایلایت مدلی روش کراش زده بودم. می‌خواستم خیلی چیزا بگم اما صدای فوق دیپ جمین حتی جای حرف زدن برام نمی‌زاره. می‌تونم تا فردا صبح در وصف صدای دیپ جمین حرف بزنم و بازهم چیزهایی برای گفتن داشته باشم. :)

 

Better Then Gold

بدر دن گلد وایب دهه 80-90 میلادی رو بهم می‌ده. همین امروز داشتم به یکی از دوستام می‌گفتم، وایب آهنگای قدیمی ای رو داره که توی دیسکوها می‌شه شنید، و برخلاف تدی بر و ایتز یورز، بدر دن گلد وایب یه رابطه عاشقانه رو می‌ده، دوستایی که توی دورانی دوست و عاشق بودن که کسی عشق بینشونو قبول نداشت، وقتایی که باهم اطراف شهر می‌چرخیدن و بهم خیره می‌شدن و مطمئن نبودن حسی که دارن عشقه یا همون دوستی قدیمی‌شون و در آخر یه شب بارونی توی یه بار قدیمی که همو می‌بوسن و می‌فهمن که عاشق همن اما این‌بار برخلاف همه آهنگای فولک و قصه های قدیمی، آخرش پایان خوشی داره:)
می‌خوام برای قشنگیش گریه کنم بس که ریتمش استایل منه. قشنگ همون حس هلوفیوچر رو داره برای من جایگاهش تو قلبم همونجاس اصن. و خب چیه که بهتر از طلاست؟ درسته صدای عسلی هچان و چنلو! :)

 

Drive

Life still going on رو توی هلو فیوچر یادتونه؟
درایو دقیقا همونه اما توی گلیچ مود:)

انگار بلاخره یه نفر بهت می‌گه اشکالی نداره عزیزم، می‌تونی تا دلت بخواد اشک بریزیو آخرش بخندی و انگار که چیزی نشده بیرون بری، کسی بابتش اذیتت نمی‌کنه و هممون، به این‌جور روز ها احتیاج داریم!
نه بابا گریه چیه من گریه نمی‌کنم اینا حساسیته همشون. حتی پارت رپشم ملایمه آقاا نمیتونم منن

 

Never Goodbye

می‌دونین جدای شباهتش به رینبو، چه حسی داشت؟
'می‌دونم یه روز قراره از هم جدا شیم عزیزای من، ولی بیاید هیچ‌وقت خداحافظی نکنیم. درسته از هم دوریم ولی قلبامون با سبز نئونی انسیتی نشونه دار شدن'
و می‌خوام جواب بدم، 'ما هیچوقت ترکتون نمی‌کنیم، حتی اگه بزرگ شیم، حتی اگه یه روز دیگه شمارو به یاد نیاریم، حتی اگه سرنوشت جدامون کنه، دستامون تو هم قفل می‌شن!'

 

Rewind

ایشون هم تشریف آورد که بعد اونهمه آهنگ احساسی، یکم حالمونو بهتر کنه و بزاره بخندیم. بیاین فقط از صدای قشنگ ووکالیستامون لذت ببریمو به هیچ چیز بدی فکر نکنیم!

 

 

+درایو و ستردی دریپ که من میگم روشون کراشم ولی اصن بهشون نپرداختم رو به بدر دن گلد:بمیر.

++عه وا اولین پستم..^^

TTT وایب ایتس یورز خیلی حق بود ناموسا

خیلی دوسش دارم عرTT

ولی میدونی بی توجه به معنیش و کلا هرچیز دیگه ای این البوم یه وایب حال خوب کنی داشت..نمیدونم شاید فقط برای من بوده اما انقدد وایبش برام شیرین بود که دلم میخواست پاشم یه کار مفیدی برای خودم بکنم و افکار منفیمو بندازم دور..ترکیب صداها..همه چی خدایا عجیبه که عاشق این البوم نشید

فقط برای تو نبوده منم همینطور، این آلبوم حس بی نظیری به آدم میداد..:")

TT چرا نشستم دارم عر میزنم اخه..

راحت باش اینجا برای عر زدن سیزنیاسxD

@شوکو

وایب تدی بر...زیادی اولدر نیست؟:)

@پرسون
نور گودبای ـم گان ـه..تف بخدا تف عمیقا

:)))))))))) گان...........خیلی حق بود اتفاقا دارم گوشش میدم..TT

پرسون این وایب بدر دن گلدو میخوام سناریو کنم..:")

:))) دیلیت رو دیدم اتفاقا..خواستم بیام زجه بزنم که تروخدا سناریوش کن..ولی ابهت نداشتم میریخت مدنی XD...

برم بی اچ بنویسم بعدا به اونم فک میکنیمxD

بالاخره پستش کردی :")

وای دقیقا امروز وقتی روی شافل بود و بتر دن گلد برام پلی شد و با اون اینتروی هچان دقیقااااا برای منم وایب دهه 80/90 داشت :")

 

تدی بر؟

راستش بیشتر از رنجون به من وایب هیوک رو میده:)

و اولدر؟............

شت ارهههه خیلیییی مارکهیوکشهههه

آرههه:”))))
حس اون موقعو داره واقعاخینسجسنسجنسمس


اوهومTT
جالبه بدونی تو اسپاتیفای عکسش مارک بود🫥😂
حصنصجصن خودشه اصن

اوهوم :")

 

اسپاتیفای مگه برای ترکا عکس جدا داشت؟:"

و اینم بگم تدی بر توی هایلایت مدلی زده بود مال هچانه (توی یه مصاحبه ای چیزی هم اعضا برمیگردن میگن تدی بر مال توعه درسته؟ هیوک هم میگه درسته)

ولی وقتی اومد برای audio ورژنش توی یوت عکس مارک بودT-T

عکس نه ولی دیدی چجوری ویدیو میذارن پشتش؟ اونجوری
باورم نمیشه اینو تاحالا ندیده بودم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
نویسندگان
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan